Morron:)

Godmorgon vet jag inte om jag ska säga då jag knappt sovit inatt=(
Fick magont igen när jag skulle lägga mig vid 02 tiden...så jag tänkte aja det går nog snart bort...MEN NEJ
Jag fick sova i 1 timme sen kom värsta mardrömmen............
Vet inte varför och vad det är...Längst upp på magen tryckte det så hååååårt och jag fick ingen luft...spelade ingen roll hur jag la mig,på sidan,magen eller rygg så hade jag så ont..
Det var sååå hemskt...tände lamprna i mitt rum och hoppades att mamma skulle bara få för sig att vakna o se att det va tänt i mitt rum...klockan blev 05 och jag ligger på golvet och vill bara ringa ambulans...
Till slut tänkte jag nää fy f*n nu lägger jag mig på sidan på sängen och försöker inte tänka på det..
När jag somnade hörde jag hur mamma släckte i mitt rum runt 07...öppnade inte ögonen för jag kunde bokstavligen inte så trött som jag va.....
Jusst nu känner jag ingenting!!!
Ska snart köra till Halmstad centrum..Hoppas ni mår bra?
Min alla <3 dag present 20 rosor från världens undebaraste människa..Min Älskling
Där i ligger också en nalle och choklad!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0