Magont...?

Heeeeej=)
Har haft sååå ont i magen idag...kändes som magkatarr i sex timmar typ...där stod man bakom kunden med ett smile man var tvungen göra..haha dem märker när man inte mår bra...!
Blir bättre o bättre nu (tack o lov)
Imorn är jag ledig iaf o då kan jag försöka vila fastän att jag har lite ärenden jag måste uträtta inna jag åker på fredag...
Ska bl.a växla pengar och köpa presenter...Någon som har tips på vad man kan köpa till en nyförlovad tjej...eller ny & ny sen januari haha..
Idag kom jag hem och hemma väntade två spralliga helt underbara barn...nämligen syrrans änglar<3
Satt på mammas o pappas säng o hoppade ihjäl sig nästan haha...
Min sööööta kusin Christel är här på besök och stannar över någon dag...o ikväll ska vi käka på HARRY´S
Får se hur den kvällen slutar...haha
Inlägget har inget m bilden o göra jag bara knäcker mig varenda gång HAHAHA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0