Lycklig<3

Godmorgoooooon=)
Idag vaknade jag vid 11 kanske efter en lång utekväll med älskling igår=)
Är såå lycklig när jag är i hans famn...SÅ TRYGGT!!!ÄLSKAR DIG ALBIII
Idag är vi bjudna hem till bror och hans fru på middag...
Ska dit lite senare...åt nyss frukost haha...mätt som attan..
Ska kanske klippa av håret idag???;)
Lägger upp en bild på älskling och jag på min kusins 18-års fest i februari
Kan tyvärr inte lägga upp andra bilder då jag har en macbook och ingen apple mobil...MEN DEN ÄR PÅ VÄG!!som tur är...då kommer jag lägga rikligt med bilder!!!
Ha en trevlig daaaag=)
Jag och min allra första kärlek<3


Kommentarer
hania

så fina allah khalilkoun la ba3ed;-)



förväntar mig en inbjudan till bröllopet en speciell hehe;-p

2012-04-01 @ 14:04:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0