Bröllop 2012

Heejjj...
Haft en riktigt fullspäckad dag...(Berättar sen)Varit uppe inatt några ggr,haft den lilla känslan av ont i magen igen...Första kartan är slut på medicin och har en kvar...!Hoppas att det går över och aldrig kommer tillbaka den där magkatarren=(
Till något helt annat...I år har vi bröllop..Nämligen min kusin som ska gifta sig..!!!!Har precis kollat in lokalen dem ska hålla festen i..jag säger bara WOW...Såå coolt ställe...Ser ut som en grotta typ
Det ligger i Göteborg och heter Berg 211 där ska festen hållas efter vigseln i Örgryte K;a...ÄLSKAR BRÖLLOP!!!
Så kul för er och så kul vi kommer ha!!!!
Så här ser antagligen entrén ut..antar jag:S
Detta kan nog va dukat för bröllop=)


Kommentarer
hania

nära oss ju ;-)



vem ska gifta sig??

2012-04-25 @ 21:44:16
Anonym

jaså??=)



Eli min kusin!!

2012-04-25 @ 23:24:28
URL: http://uniqueee.blogg.se/
Hania

ligger väl i gamlestan?!



vad kul att eli ska gifta sig herregud alla blivit så stora :-) 3abelik inte ya helwe!

2012-04-26 @ 08:30:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0