Ajjjjjjjjj:(

Usch...Denna dagen började dåligt...igår var jag ledig så jag fixade och donade här hemma,sedan körde jag till min fina kusin o hennes nyfödda flicka...kom hem runt halv tio på kvällen och kände när jag skulle borsta tänderna kraftig magvärk...gick upp till mamma men föll på golvet..när det gick över kände jag stor lättnad!!Men på jobbet idag kände jag på mig att det skulle komma tillbaka..och rätt hade jag minsann...slutade andas när jag klippte min kund vid 4,skakade och armen domnade av..Den magvärken visade sig vara kraftig magkatarr nästan magsår..min bror BAR mig till sjukhuset stackarn och jag fick stark bedövning för magen..efter en halvtimme kunde jag i alla fall andas bättre;)nu mår jag bra och ber om att det inte kommer tillbaka...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0