Sen natt

Godmorgon säger jag som vaknade för typ en timma sedan.
Igår blev det middag med kusiner och min faster ifrån uddevalla! Hur kul som helst. Vi åt på Harrys och sedan blev det en lite mindre rolig kväll.......
När vi hade käkat färdigt och skulle köra hem så möter vi min kusin och hennes fästman som sitter i bilen och min kusin har JÄTTEONT i magen och vill bara hem. Men jag hör på hennes sätt att prata och andas att hon bör åka till akuten direkt, för jag själv har varit med om det och VET hur ont det gör. Altså Magkatarr med andra ord.
 
Sagt och gjort, hon åkte till akuten och jag och syster hängde på. Kunde inte åka hem när jag fanns där och att jag vet hur jäkla ont det gör! Samtidigt vet jag att det är skönt att ha folk runtom sig som man känner just då.
 
Stannade till hav två på natten, då hade läkaren fortfarande inte kommit än men min kusin hade blivit bättre så vi åkte hem.
 
Idag blir det en lugn dag. Syskonen med familj kommer över och ska käka här..


Kommentarer
Lillfaster

Tack för en supertrevlig kväll ❤!!!

2013-02-24 @ 23:51:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0